Wskazówki do projektowania

Odległość z perspektywy

Spojrzenie na ściankę reklamową o rozmiarze ok. 8-10 m2 nie jest oczywiście tym samym co spojrzenie na obrazek lub reklamę w gazecie w odległości wyciągnięcia ręki. Przekaz powinien przykuć uwagę oglądającego z odległości 3-4 metrów lub nawet jeszcze dalej. Zaakcentowanie obrazka i logotypu oraz redukcja tekstu do minimum (najczęściej użycie tylko kilku słów) to konieczność!

Lokalizacja logotypu

Logotyp i symbol produktu powinien być wyraźnie widoczny, gdyż to on koncentruje na sobie maksymalnie uwagę. Oglądający powinien móc zobaczyć z dalszej perspektywy, kto przekazuje wiadomość! Generalnie polecamy, żeby logotyp został umieszczony tak wysoko, jak jest to tylko możliwe na powierzchni ekspozycji i raczej swobodnie od innych elementów. Logotyp umieszczony zbyt nisko lub bezpośrednio w prawym rogu, jak jest to zazwyczaj w reklamach w gazecie, może być ledwo widoczny na całości grafiki.

Jaki system wybrać?

Produkty Maxibit w zależności od ich przeznaczenia, spisują się lepiej pojedynczo lub w kombinacjach. Klient dokonuje wyboru miejsca i okazji, przy której chce sprzedać sam siebie. Wspólnie możemy ustalić, które rozwiązanie jest najlepsze dla Klienta, jak można w atrakcyjny sposób ukształtować otoczenie.

Przygotowanie do imprezy targowe

Szykując się do targów, zawsze trzeba zadać sobie kilka pytań. Co chce się osiągnąć przez swoje uczestnictwo na pokazie handlowym? Jakie wrażenie chciałoby się zrobić? Jak ma wyglądać stand? Czy będą w pobliżu inne standy, czy będzie wolna przestrzeń? Czy chce się demonstrować produkty, ideę, czy tylko ogólnie przedstawić firmę? Czy będzie potrzebne wyposażenie audiowizualne? Czy stand będzie używany tylko raz, czy kilka razy? Wszystko to, jak również wiele innych czynników na wpływ na projekt standu i wybór odpowiedniego systemu.

Czasami jest za dużo

Większość nagminnych błędów może być określona dwoma słowami: "Za dużo"! Większość ludzi chce umieścić za dużo tekstu, wiadomości i odrębnych obrazków na grafice. Na targach chcą przestrzeni na wszystko, począwszy od zaplecza, pokoi konferencyjnych, systemu pokazowego, miejsca dla grup siedzących, aż po stojaki na broszury, lodówki, rośliny i lady. I to wszystko na powierzchni 8 m2!

Nasza sugestia jest taka, że powinno się maksymalnie ograniczyć i uprościć przekaz. W treści skupić się na sednie sprawy. Wyraźny i mocny layout równie dobrze jak lekki stand przyciąga uwagę większości ludzi! Wspólnie możemy ustalić, które rozwiązanie jest najlepsze dla Klienta.

________________________________________________________________________________